Wednesday 11 November 2015

MADEENA : Tshirt Muslimah Murah Tapi Berkualiti

Assalamualaikum.
Sekarang Kluang tengah hujan.
Irfan dengan Zahrin tengah bersiap2 sebab nanti nak bertolak ke KL dan terus balik kampung.

Saya pulak sambil cuba tidurkan Danish, mengarang dalam blog.
Buka2 blog je, nampak berpuluh2 post tentang 'Selamat Hari Bapa' yang pernah saya ceritakan dulu.
Tension pun ada. Sebab fikir, mesti tetamu yangbdatang singgah fikir, apa la blog ni post benda sama. Huhu

Saya pun tak tau. Adakah itu virus atau ape. Hukhuk

Ok la. Dah delete semua post tu.
Kita fokus kepada kenapa saya nak mengarang tadi

Haa..ni nak announce design baru Madeena baru restock ni haaa...

Ok. Saya pulak nak bersiap.
Kang suami tercinta balik. Kitorang tak siap lagi..
Haa..ape nak jadi tak tau. Hehe
Jangan fikir suami saya baran pulak.
Dia penyabar. Lebih sabar dari saya.
Saya ni semua bende nak cepat.
Dia kata saya menggelabah.
Tapi saya kategorikan diri saya sebagai proaktif.
Kihkih..

Korang tengok la baju2 yang best ni.
Serious. Walau murah, tapi kualiti baik punya.
Saya kenal owner baju ni.
Dan die juga sumber inspirasi saya.
Bermula dengan jadi pemborong, sekarang dah ada jenama baju sendiri.
Jelesnye....

Ok. Ada kemusykilan, tanya je saya
012-4496 396
InsyaAllah, selain proaktif, saya juga friendly. Hehe

No comments: